niedziela, 1 września 2013

RECYKLING JEANSU CZĘŚĆ IV

Co prawda w ramach recyklingu pokazywałam już jedną spódniczkę, ale uszyłam drugą na życzenie córki, więc ją też pokażę :) Powstała z damskiej spódnicy, a to uprościło sprawę, bo wykorzystałam nie które szwy. Aplikacja to nieśmiertelna hello kittka - mnie osobiście nieco się już przejadła, ale moje dziecko dalej trwa w zachwycie owej kotki. Tablica na aplikacji stała się kieszonką i aby spódniczka była jedyna i specjalnie dla mojego dziecka umieściłam tam jej imię.
A oto spódniczka


A to mój przedszkolak, który rano sam wstał, sam się ubrał i obudził mamusię, aby zaprowadzić do przedszkola :)



I na koniec pokażę wam jaki fajny komplecik nam się stworzył :) Na dzień dziecka mała dostała od Kasi z Fusikowa torebeczkę jeansową z hello kitty i teraz popatrzcie


33 komentarze:

  1. Sliczna spodniczka :) Jak i Sliczna Panienka co dzielnie wstaje sama do przedszkola :):) Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest śliczna :-) W komplecie z torebką to już po prostu odlot :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, tak torebka się wpasowała idealnie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o rozdwojone końcówki, to przede wszystkim polecam je trochę podciąć ;)A potem najlepiej używać jakiegoś serum (ja polecam jedwabną kurację firmy Marion). Na rynku jest cała masa takich produktów. Odradzam tylko Pantene i Biosilk, bo wiem, że mają w składzie alkohol i mogą wysuszać.
      Ja odkąd używam takich "serów" nie widzę u siebie rozdwojonych końcówek ;)

      Usuń
    2. dzięki, muszę wypróbować, a podcięcie to już konieczność tylko ciągle czasu brak:)

      Usuń
  4. Piękna spódniczka. Tworzy fajny komplecik z torebeczką. Córeczka jak widać zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka :) W połączeniu z torebeczką coś cudnego.
    Tymczasem u mnie candy po raz pierwszy :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dobrze się będzie ją nosiło, a koleżanki wkrótce złożą zamówienia na identyczne. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. no śliczna.I spódniczka i córeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna aplikacja :D i cała spódniczka jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale klawa spódniczka wyszła! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna spódniczka :D na pewno będzie ulubioną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już ulubioną, tak ulubioną że dziś długo musiałam tłumaczyć, że pranie też ją obowiązuje :)

      Usuń
  11. Świetna spódnica, z ekstra dziewczęcymi dodatkami. Moja córka również uwielbia hello kitty co sprawia, że wszystko jej się podoba jak tylko posiada owy wizerunek. Torebeczka stanowi uzupełnienie tej ślicznej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie do wyboru mam jeszcze Dorę lub umi zoomi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję i chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, teraz tu do Ciebie łatwo trafić :D

    super spódniczka, szkoda, że moje już wyrosły z takich tworów, i tylko stwierdzają "mamo! wiesz jaki to obciach?" ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)moja dopiero w to wkracza, a potem...to już wolę nie mysleć co bedzie potem :)

      Usuń
  15. Bardzo ładna spódniczka:)
    Fajne masz pomysły na recykling jeansu i nie tylko, przejrzałam Twoje pracę, bardzo mi się podobają. :D

    Dziękuję Ci za docenienie mojego bloga.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, komplecik prezentuje się godnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)