poniedziałek, 23 września 2013

BURDA 5/2013 MODEL 147 PO RAZ DRUGI

Tuniczko bluzeczka którą przedstawiałam w poprzednim poście tak przypadła do gustu mojej córce, że poprosiła o drugą. I tak powstała kolejna tylko, że z innego materiału, rozmiar większa i zrobiłam inne wykończenie góry. Jak wam się podoba? Muszę powiedzieć, że ciężko mi się ją szyło, bo dopadła mnie rwa kulszowa i nie mogę ani siedzieć ani leżeć, od biedy pozostaje mi stanie lub spacerowanie. I tuniczka powstawała na stojąco, bo obiecałam córce i nie chciałam jej zawieść.





16 komentarzy:

  1. No i teraz Ttosia będzie miała problem, którą wybrać bo obie są piękne i ślicznie w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika jest znowu urocza! I Tosi jest bardzo dobrze w niebieskim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak jakoś widzę że niebieski do niej pasuje :)

      Usuń
  3. Niebiańsko niebieska i wiązana, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ prześliczna i urocza! Córa i bluzeczka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. w bólach powstała ;))) ... śliczna ♥
    zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj w bólach, ale skoro i tak spać nie mogę to nie będę bez sensu krążyć po mieszkaniu-dziekuję :)

      Usuń
  6. Szóstka za samozaparcie w realizacji...Tosia w nowym ciuszku jak zwykle wygląda rewelacyjnie..wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, no mam nadzieje że się pozbieram, bo mój napięty harmonogram nie przewiduje takiego samopoczucia

      Usuń
  7. Super! Aż ciężko wybrać która mi się bardziej podoba ;). Iwona ma rację, Tosia świetnie wygląda w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że niebieska jest bardziej wyrazista :)

      Usuń
  8. Piękna bluzeczka i mała modelka również.Serdeczności zasyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)