środa, 25 września 2013

BURDA 10/2013 MODEL 141 CZYLI BEZRĘKAWNIK

Październikowa Burda przez jednych została oceniona bardzo negatywnie a przez innych bardzo pozytywnie. Osobiście mnie parę modeli się z niej spodobało i na pewno będę chciała je kiedyś uszyć. Natomiast to co przykuło moją największą uwagę to ciuszki dla dzieci. Moja szafa jeszcze nie świeci pustkami, a córki jak najbardziej i powolutku ją zapełniamy. Modele z Burdy przypadły nam do gustu i pewnie większość uszyję, a na dobry początek powstał bezrękawnik. To co mnie w nim cieszy to: fajne rozwiązanie z szalowym kapturem - szyja małej zabezpieczona przed wiatrem + modne rozwiązanie dekoltu oraz długość, która gwarantuje mi , że nawet podczas najbardziej szalonych zabaw dziecka nie zawieje jej plecków. To co podoba się mojemu dziecku to wielka kieszeń na dwie rączki i aplikacje :) No właśnie wersja Burdowa przedstawiała ten bezrękawnik jako wersję bardziej chłopięcą i to dla nie co starszych chłopców. Ja ją przerobiłam pod gusta 4 letniej dziewczynki. Dodatkowo obszyłam rękawki i dół, bo jakoś nie przekonują mnie takie nieobrobione ciuchy. A tak po za tym to może powinnam napisać, że wykrój wzięłam z Burdy, ale podczas szycia ani raz nie kierowałam się ich wytycznymi- od po prostu szłam za swoją wizją kierowana własnym instynktem krawieckim :) I oczywiście bluza to recykling.









A teraz o tym co do mnie przybyło w tym tygodniu :) Przybyła do mnie koperta z prezentem od Patchoworkowej Poszeweczki :) A tam
trzy cudne podkładeczki :)
Ale to nie koniec bo jeszcze były dwa kawałeczki pięknej dzianinki, gwiazdeczki i karteczka od Kasi :)


Kasiu jak możesz wątpić że  zestaw nie jest dla mnie atrakcyjny? On jest po prostu cudowny i daje tyle możliwości. Pisałaś że dzianinkę przygotowałaś z myślą o apaszkach dla małej, ale ja mam inny pomysł :)- ale też będzie dla małej. Zaś gwiazdeczki pięknie ozdobią nam dom na święta. Podkładeczki są zaś tak malownicze że bedą piękną ozdobą stołu :)

19 komentarzy:

  1. Bezrękawnik wyszedł Tobie po prostu cudownie! Cacuszko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecię na pewno szczęśliwe z tak uroczego nowego ciuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szcześliwe bo ciuszek wygodny i ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezrękawnik ma śliczne kolory i bardzo ładna aplikacja - kwiatki i pszczółka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jako że jest to recykling nie miałam dużego pola manewru, bo np. marzy mi sie taki w kolorze żółtym

      Usuń
  5. Extra bezrękawnik! Fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pszczółka jest super stylowa i w ogóle cud miód bezrękawnik. Praktyczne i optymistyczne, podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tak strona praktyczna dla mnie jest najważniejsza, a reszta to już gusta mojej 4 latki :)

      Usuń
  7. Kasia potrafi zaskoczyć prezentami, gratulacje. Przyznaje się bez bicia nie czytam tylko modelkę w nowym wdzianku oglądam, potem wracam do czytania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj potrafi:) a proszę podziwiaj :) o czytanie się nie gniewam, bo w sumie to się rozpisałam a mogłam napisać który model i że się sprawdza :)

      Usuń
  8. Śliczny bezrękawnik wyszedł, a aplikację są urocze.
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się ,że przesyłeczka na miejscu i że masz swoją koncepcję na ową dzianinkę ;)
    W ten weekend odwiedzam Twoje miasto ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, to zapraszam na kawę :) jakby co pisz na maila, może się uda spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 56 year old Dental Hygienist Leland Rand, hailing from Langley enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Flying. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  12. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)