wtorek, 11 czerwca 2013

SPÓDNICA I DODATKI W STYLU ETNO

Zamarzyła mi się długa spódnica w stylu etno. Taka na plażę. Ktoś pomyślał o moich marzeniach i w gazecie Moda na szycie znalazł się wykrój  owej spódnicy :) 
Pomyślałam, że skoro mam już taką spódnicę to muszę mieć do niej torebkę. Taką dużą co to mieści książkę, picie dla mnie i mojej nieodłącznej towarzyszki, kosmetyki, klucze, przekąski, portfel, ręcznik i tu lista ciągnie się bez końca. Pasowała mi do tego zestawu torebka z tutka Iwonki z bloga Moje słoneczne szycie w pełnym słońca Paragwaju. Iwonka była nawet tak miła, że wysłała mi konkretne wytyczne co do wykroju. Ale ja jak to ja zaczęłam od jej torebki a skończyłam na swojej wersji :) Taki troszkę miks.

Ja, spódnica, torebka i moja nieodłączna towarzyszka prezentujemy się tak:





Sama zaś torebka prezentuje się tak:


 Nie jest na nic zapinana, bo po co - lato to wygoda przede wszystkim :) W środku są dwie duże kieszenie i na jednej z nich jedna średnia. Dodatkowo smycz na klucze, bo to praktyczne i pewność że się kluczy nie zgubi.I to tyle w temacie spódnicowo - torebkowym, ale...to nie koniec:) Przecież muszę w coś wsadzić olejek do opalania, chusteczki itp. itd. Powstała więc kosmetyczka - najprostsza pod słońcem, taka uszyta maks w godzinę


A na koniec zdjęcia torebki z kosmetyczką

To się skompletowałam :) i nie wiem czy już jest kropka nad i


A wiecie co jest w tym najfajniejsze? To, że na materiał na te uszytki wydałam całe 6 zł :) I jeszcze zostało tyle , że w planach jest od dawna wymarzona sukienka, ale o tym będzie w najbliższych postach.

18 komentarzy:

  1. Zestaw prezentuje się cudnie! Przepiękne brązy :-)
    Cieszę się, że moja instrukcja przydała się i zainspirowała :-)
    A już niedługo powinna przyjść pocztą do mnie "Anna" i będę też miała wykrój na Twoją piękną spódnicę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tam jest naprawdę dużo fajnych wykrojów. Na przykład ta czerwona w kropeczki, sukienki do których sama się przymierzam.

      Usuń
  2. Jak widzę Iwona zainspirowała nie tylko mnie-jej maraton torebkowy trwa...i dobrze :)Cały zestaw wspaniały ..a ja całkiem załamana .Całe 6 pln za materiał..ja się ciszyłam jak dziecko kiedy uszyłam swoją ostatnią osobistą torbę ,że kosztowała mnie całe 8.50 pln .A tu proszę okazuje się ,że jednak przepłaciłam i jak tu spać spokojnie ?Dobrze,że chociaż ja z swojej zadowolona jestem okrutnie..Ty chyba z swojej też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że poszukiwania tanich materiałów na topie:) Tak jestem zadowolona, będę jeszcze bardziej jak w końcu zaświeci słońce i będę mogła wyruszyć na plażę.

      Usuń
  3. cudna spódnica bardzo mi się podoba, szkoda że ja z metra jestem cięta i przy moim wzroście mogę tylko o tych długościach marzyć :-). a i tak cichacze zauwazyłam że torebeczka z Hello kitty się nosi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nosi się :) No ja też nie wiedziałam jak będzie taka długość na mnie wyglądała, ale ja mam prawie 1,70, więc wydawało mi się że powinno być dobrze

      Usuń
  4. Super zestaw! Ale ja tu zachwyty będę składać nad torebką! Moim zdaniem masz już 3 kropki nad i :). Bardzo podoba mi się materiał:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak mi się spodobało, że za niską cenę mam plażowy zestaw, że w piątek ruszam po dalsze łowy do sh

      Usuń
  5. Suuper komplecik :):):) Baardzo ladna torba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i praktyczny komplecik i coraz bardziej się upewniam w tym, że muszę naprawić maszynę do szycia :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, naprawiaj :)Materiały znajdą się wszędzie, a uszyte przez siebie rzeczy cieszą najbardziej :)I zawsze będziesz mieć coś czego inni mieć nie będą

      Usuń
  7. świetny komplet :)a torebka -rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica, torebka i kosmetyczka są piękne :) właśnie zdałam sobie sprawę że w mojej szafie nie ma żadnej maksi spódnicy- trzeba to będzie nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw kolorów!!! Może się przyda na dzisiejszy Festyn w przedszkolu.Będę wypatrywać.Pozdrawiam, koleżanka z Tarnowa-Agata Biedroń

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Torebka robi duże wrażenie, bardzo mi się podoba, tym bardziej, że jestem ogromną zwolenniczką dużych worków ;)

    Niby nie przepadam za tymi kolorami, ale w tym zestawie prezentują się fantastycznie, pogratulować udanych zakupów materiału :D

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za wnętrze, full profesjonalizm:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka! Uwielbiam pakowne torby z milionem przydatnych przegródek, kieszeni, smyczy i innych segregującyh trików. Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)