czwartek, 27 czerwca 2013

DRUGA ROZDAWJKA U BIEDRONKI :)


Jest mi bardzo miło, że tak licznie odwiedzacie moją stronę, piszecie tyle fajnych komentarzy i wielu zostaje u mnie na dłużej. Teraz ja chcę coś dać od siebie i zapraszam do zabawy. Tym razem prezentem będą:
podusia 40/40




oraz taka kosmetyczko saszetka na wszelkiego rodzaju przydasie



Zasady pozostają bez zmian czyli:
1. Proszę o umieszczenie wpisu pod tym postem - na tej podstawie będzie losowanie :) Niestety nie mam możliwości przesłania za granicę, ale jeśli ktoś ma w Polsce rodzinę to jak najbardziej może brać udział :)
2.Umieszczenie banerka poniżej na swoim blogu lub facebook (już wiem jak to ugryź więc jak ktoś nie wie  to  pomogę). Osoby nie posiadające ani jednego ani drugiego też mogą wziąść udział - wtedy poinformujcie znajomych- im nas będzie więcej tym zabawa ciekawsza :)
Oto banerek:



3.Jeśli podoba ci się to co tworzę to miło mi będzie jak wpiszesz się do ulubionych, ale nie jest to warunek konieczny :)
Jako że w połowie lipca najprawdopodobniej wyjeżdżamy na wakacje rozdawajka będzie trwała od dziś do 31 lipca, a 1 sierpnia zrobimy z córką losowanie.
No to zaczynajmy... :)


36 komentarzy:

  1. To ja chętnie się ustawiam w kolejce:) Piękne prezenty przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ustawiamy się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem chętna,szczególnie na podusię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez staje w kolejce,a jak to z tymbanerkiem jest chetnie go wstawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne rzeczy do wygrania są, że ja też się zgłaszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne masz pomysły na szycie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się ustawiam w kolejce może wreszcie mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się ustawiam :-) w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaa ja sie ustawiam w kolejce :) Przesliczne prezenty przygotowalas :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, nagrody przepiękne! Zapisuję się :-) Dołaczam do obserwatorów, bo spodobał mi sie Twój blog :-) Pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna poduszeczka i ja dołączę do zabawy nitkapanipee.blogspot.com pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  14. z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :) wszystko co nazywa się poduszka powoduje u mnie powiększenie źrenic :) wykombinowałam sobie "projekt 16" czyli 16 różnych poduszek na moją kanapę. Nie chcę banalnych poszewek, które można kupić na allegro czy w Ikei tylko oryginalne i niebanalne cudeńka a Twoja poduszka jest cudowna i z ogromna przyjemnością umieściłabym ją na honorowym miejscu na mojej kanapie:)
    Z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna podusia, dlatego chętnie się zapiszę na rozdawajkę.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :) przepiękne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poducha cudna. Zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności i ja się zapisuję po te piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny komplecik chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się zgłaszam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. mam nadzieje że na wakacjach wypoczywasz dobrze :) ja w tym czasie tutaj stanę w ogonku po szczęście takie podusiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ja tez sie zapisuje i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja :-) kocham podusie <3
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam słonecznie :-)
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią przygarnę podusię i saszetkę:))
    Błogiego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia wezme udzial w losowaniu takich cudownosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczny ten komplecik, tez go chce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    - obserwuję bloga,
    - baner znajduje się na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - w razie czego mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Widać, że komplecik jest ładny, wygodny, podręczny, kobiecy oraz wyjątkowy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopisuję się do kolejki :)
    Super rozdawajka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, oczywiście z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością wezmę udział w Towejj zabawie podziwając Twój talent:) Nagrody są cudnej urody i niezwykle kuszące:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Własnoręcznie przygotowane drobiazgi są najpiękniejsze i najcenniejsze. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna ta podusia! bardzo pasowałaby do mojego mieszkania! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączam do i tak długiej już kolejki - bo kto by nie miał chęci wygrać takich cudowności :) Banerek wisi na blog.sowiarnia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale na pewno jeszcze nie raz zajrzę :)
    Chętnie wezmę udział w konkursie
    Cieplutko Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)