środa, 1 maja 2013

ZAKRĘCONE SŁOIKI , WORECZKI , GWIAZDKI I LITERKI :)

Dziś piszę posta za postem :), ale nasze plany wyjazdowe pokrzyżowała kolejna choroba córki, wiec mam czas na pokazanie tego i owego.
Zakręcone słoiki to coś co powstało już dawno, a tworzyłam takie rzeczy jeszcze na długo przed szyciem. Nie wiem jak u was, ale ja mam mnóstwo słoików. Niektóre idę na przetwory a inne stoją sobie bezużytecznie na półce. Znalazłam więc sposób na ich wykorzystanie. Okleiłam je dwustronną taśmą klejącą i okręciłam różnokolorową włóczką, dodatkowo dostały zapleciony warkocz i czasem jakieś ozdóbki. 
Oto one:
Słoik który pierwotnie był na guziki, a teraz to miejsce na linijki, ekierki itp.

Słoiki, które służą do przechowywania kredek, dodatkowo z córką przykleiłyśmy im papierową żyrafę i słonika
Słoik który służy do przechowywania małych skarbów mojej córki
Słoik który stoi u mnie w sypialni i robi za świecznik
I jeszcze jeden słoik nie okręcony, też z mojej sypialni i jest ozdobnym słoiczkiem na suszki :)
To tyle w temacie słoikowym. Teraz czas na dwa woreczki, też uszyte początkiem zimy, które doskonale spełniają wiele funkcji: jeden przechowuje magnesy do tablicy, a drugi raz służył za woreczek do cukierków, którymi moje dziecko częstowało w swoje urodziny w przedszkolu, potem był schowkiem na ubranka, teraz  wrzucamy do niego kartoniki podczas gry

I na koniec imię mojej córki oraz gwiazdki na ścianie uszyte przeze mnie :)

5 komentarzy:

  1. Pomysł na wykorzystanie słoików jest świetny, a słoiki prezentują się naprawdę ładnie. A szycie daje tyle pięknych możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiki wykorzystane super! woreczki też super, ale najwazniejsze zdrowia dla Tosi a ta kapa jej na łóżeczku jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ty masz pomysły :) świetnie wykorzystałaś słoiki- te na kredki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sloiki,woreczki suuper wygladaja jak i kacik od malej :)Fajne masz pomysly :)Duuzo Zdrowka dla malej zycze !! Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu skwapliwie skorzystam z tego pomysłu z taśmą dwustronną ... tego mi właśnie brakowało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)