sobota, 25 maja 2013

TOREBKA KROPECZKA :)

Wykrój wzięty z gazety Moda na szycie. Chodziło mi o wykroje ubrań, ale torebki tak mnie urzekły, że jedną postanowiłam uszyć :) Właściwie to skorzystałam tylko z wykroju, a potem to już była moja wizja. I tak powstała torebeczka z lekko satynowanej bawełny, dostała kokardkę i srebrny łańcuszek. Środek z czerwonej bawełny z jedną otwartą kieszonką. 



Jako że łańcuszek jest zamocowany od środka to można go schować i wtedy mamy torebkę do ręki
I tradycyjne dla zainteresowanych torebka trafia do srebnej agrafki :)

13 komentarzy:

  1. Aniu jest rewelacyjna, bardzo modna i elegancka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajna i kropkowa! Gdzie kupiłaś taką fajną bawełenkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Idealnie dobrałaś tkaninę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog zostawiłam sobie na koniec, żebym mogła oko nacieszyć torebeczką :-) No po prostu CUDNA! Miałaś piękną wizję, życzę kolejnych tego rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka jest wręcz słodka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Prezentuje się pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! To maleństwo sprawia, że cały strój jest juz dopełniony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w którym numerze jest wykrój tej torebki.Efekt super-pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)