środa, 1 maja 2013

LISTONOSZKA Z MOTYLAMI

Mimo kolejnej pasji jaką jest obszywanie mojej córki nie przestałam fascynować się szyciem toreb:) Jako dowód kolejna listonoszka z limonkowego sztruksu, z iście wiosenno-letnią aplikacją. Z tyłu kieszonka na zamek, w środku ( nie udało mi się to ująć na zdjęciu)  kieszonka na rzep i jedna otwarta kieszeń podzielona na 3 przegrody . Dodatkowo w środku smycz z karabińczykiem na klucze. Środek bawełna w zielone paseczki. Całość zamykana na zamek, ramię regulowane z taśmy nośnej. Rozmiar średni, taka w sam raz na spacer.
Oto ona :)




6 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje torebki, więc nie przestawaj ich szyć :-)
    Czy Ty usztywniasz je czymś (i czym, jeśli tak?), czy mogłabyś zdradzić?
    Motylki wykonane ściegiem satynowym bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi :), a usztywniam camelą z klejem

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu to jest to co ja podziwiam Twój talent do szycia sukienek dla Tosi i torebek;)piekne i dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka fantastyczna,limonkowy kolorek śliczny na wiosenny spacer w sam raz!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka wyglada Suuper :) Masz na prawde talent do szycia torebek :) Kolorek baardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. śłiczna :-) taka wiosenna :-) i te cudne motylki

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszelkie komentarze i odwiedziny w mojej kolorowej krainie oraz zapraszam ponownie :)